مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا از برگزاری اولین همایش منطقه ای مدیران حوزه های علمیه و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استانهای شمالی( گلستان، سمنان و مازندران) در ساری مرکز مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۰۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین محسن کاتبی در گفتگو با بسیج مازندران با اشاره به برگزاری اولین همایش منطقه ای مدیران حوزه های علمیه و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استانهای شمالی(گلستان، سمنان  و مازندران) گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه و ارتباط نزدیک و صمیمی مدیران حوزه های علمیه و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در سه استان این همایش برگزار می گردد.

 مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا اقزود: این همایش از ساعت 8 صبح  فردا، پنجشنبه 28 دیماه در مجتمع غدیر سپاه کربلا برگزار و بیش از 100 مسئول در آن حضور خواهند داشت.

محسن کاتبی اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استانهای شمالی و مدیران حوزه های علمیه، مسئولین بسیج سازمان بسیج طلاب و روحانیون و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج طلاب حضور دارند.

حجه الاسلام والمسلمین کاتبی بررسی راهکار های بهتر  و موثرتر تحقق  فرامین مقام معظم رهبری  در خصوص حوزه های انقلابی  و همچنین نحوه تعامل  حوزه های علمیه با سازمان بسیج طلاب را از اهداف  همایش یک روزه در سپاه کربلا دانست که با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها