سید ساجد یعقوبی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سومین گروه تیم سحر این جمعیت به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۱۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

سومین تیم سحر اردبیل به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اردبیل اردبیل، سعید جوادزاده صبح  امروز در جلسه هماهنگی اعزام تیم سحر اردبیل با اعلام این خبر افزود: این گروه در قالب 12 نفر از اعضای برادر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مدت 9 روز در قصر شیرین خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به تاریخ اعزام این گروه اضافه کرد: این گروه 28 دی ماه از اردبیل اعزام شده و تا 6 بهمن ماه در قصر شیرین حضور خواهند داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: نظر به اینکه تیم سحر جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراحل اول و دوم در انجام ماموریت بشر دوستی خود، پاسخ خوبی به دل های پر از دغدغه زلزله زدگان داده بود بنابراین مرحله سوم بنا به دستور کتبی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به منطقه عازم می شود.

جوادزاده اضافه کرد: اعضای این تیم در قالب تیم های حمایت روانی، فرهنگی- اجتماعی در روستاهای از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا تسکین دهنده آلام و مرهمی بر زخم های آسیب دیدگان باشند.

به گفته معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در این مرحله قرار است اعضای تیم همچون مراحل قبلی با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان، شادی و لبخند بر لبان مصیبت دیدگان جاری و ساری کنند.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقه در حوزه های مختلف و آموزش کمک های اولیه امداد و نجات در مدارس، آموزش مباحث روان شناسی و روان شناختی و دلجویی از آسیب دیدگان از جمله برنامه های این تیم در مناطق زلزله زده است.

ارسال نظرات