در پی غرق شدن نفتکش سانچی و جان باختن پر افتخار و در عین حال مظلومانه دریانوردان کشورمان، سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۳۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در پی جان باختن ۳۲ تن از دریانوردان نفتکش سانچی، سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام  به این شرح است:
          انا لله و انا الیه راجعون 
واقعه  ناگوار و دلخراش آتش‌سوزی، انفجار و غرق شدن نفتکش سانچی که باعث جان باختن  شهادت‌گونه تمامی ۳۲خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، موجب شکستن قلوب آحاد ملت ایران و حزن اقشار مختلف مردم  شریف شد.
بی گمان درد و آلام خانواده‌های عزادار این مصیبت  فراتر از آن است که در وصف بگنجد، اما در برابر تقدیر چاره‌ای جز پیشه کردن بردباری وشکیبایی نیست.
سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن طلب علو درجات برای جان باختگان این واقعه دلخراش  و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی صبر برای آن عزیزان، این ضایعه دردناک را به محضر ملت شریف ایران، جامعه دریانوردی و تمامی همکاران این عزیزان تسلیت گفته و خواستار پیگیری و کشف علل این حادثه جانگداز توسط دستگاه‌های مسئول است.

ارسال نظرات