خبرهای داغ:
عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تهدیدات آمریکا برای گرفتن امتیاز بیشتر از جمهوری اسلامی است اگر ایالات متحده قصد خروج از برجام را داشته باشد، ایران نیز راهکارهایی را جهت مقابله به مثل برای خود محفوظ می دارد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۵۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی درخصوص تهدیدات روزافزون ترامپ مبنی بر خروج از برجام گفت: این تهدیدات برای گرفتن امتیاز بیشتر از جمهوری اسلامی است و مبنای درستی ندارد و اگر ایالات متحده قصد خروج از برجام را داشته باشد،جمهوری اسلامی نیز راهکار های مقابله به مثل را برای خود محفوظ می دارد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 4 دهه است که آمریکا در برخورد با ملت ایران از تهدید استفاده می کند؛اما همواره ملت ایران محکم در مقابل آن ایستادگی کرده است و اجازه دخالت در امور داخلی خویش را به ایالات متحده به هیچ وجه نخواهد داد.

 

وی افزود: در هر برهه زمانی ایالات متحده بهانه هایی را برای فشار به ایران ایجاد می کند و الان بحث دفاعی و موشکی بهانه ای تازه است که قصد آن عقب راندن ایران از مواضع انقلابی خویش است.

 

این نماینده مجلس در دوره دهم با بیان اینکه هدف ترامپ از تهدید اروپایی ها برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره برای حل و فصل  قدرت دفاعی و موشکی است،خاطرنشان کرد:از آنجاکه برجام که نتوانسته تمامی خواسته های آمریکا را تأمین کند، ایالات متحده از هر فرصتی استفاده می کند تا فشار را بر ایران افزایش دهند و جبهه مقاومت را در موضع ضعف قرار دهد.  

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران همواره توطئه هایی که بر علیه کشورشان از جانب دشمنان قسم خورده این کشور در حال طرح ریزی و اجرا شدن است را نقش بر آب می کند و ملت نشان داده اند که هر جا دشمنان قصد تجاوز به حقوقشان را داشته باشند،قاطعانه و محکم ایستادگی می کنند.

ارسال نظرات