معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

بازشناسی شخصیت شهید نواب صفوی، تداوم دهنده راه انقلاب است

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: شناخت شخصیت و اندیشه افرادی، چون شهید نواب صفوی تداوم‏ دهنده راه انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۷۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی در همایش «شهید نواب صفوی؛ طلبه مؤمن انقلابی» که شب گذشته در در تالار قدس کتابخانه مرکزی برگزار شد، شهید نواب صفوی را طلبه‏‌ای علاقمند به معارف اهل بیت (ع)، پرانگیزه، جهادی و مخلص معرفی و عنوان کرد: تفکرات و فعالیت‎های این شهید والا مقام بیانگر یک چهره پرفروغ و کم‌‏نظیری، مجاهد تاریخ ساز و الگوی غیرت و دیانت و پیشاهنگ جهاد و شهادت است.

وی افزود: وقتی پرچمدار این انقلاب عظیم؛ حضرت آیت الله عظمی سیدعلی خامنه‏‌ای می‌‏فرمایند «وی اولین جرقه‌های انگیزش انقلاب اسلامی را در من به وجود آورد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل ما نواب روشن کرد.» حجت بر همه ما تمام می‎شود که باید در مورد سیره رفتاری و فعالیتی شهید نواب صفوی بیشتر تلاش کنیم.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه شناخت افرادی، چون شهید نواب صفوی، باعث رشد و مستحکم‏تر شدن قدم‌‏های انقلابیون می‌‏شود، عنوان کرد: شناخت این شهید والا مقام چراغ هدایت، عموم مومنانی است که می‏خواهند برای خدا در این راه قدم بردارند.

وی تصریح کرد: بنا داریم برای سال دیگر همایش علمی و پژوهشی شهید نواب صفوی را برگزار کنیم و اکنون توسط اساتید مجرب، کارگروه‏‌هایی تشکیل داده شده و بیش از هفتاد عنوان و موضوع برای پژوهشگران جمع آوری شده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: از همه دستگاه‎هایی که کمک کردند تا این برنامه باشکوه برگزار شود تقدیر و تشکر می‎کنم.

وی در پایان افزود: «شخصیت شهید نواب در اندیشه علما معاصر»، «اهل بیت (ع) در اندیشه نواب صفوی»، «ادارات و دولت اسلامی در کلام شهید نواب صفوی»، «آسیب شناسی مشروطیت در کلام نواب صفوی»، «تکلیف گرایی شهید نواب صفوی» و ... برخی از عناوین تحقیق‌ها به‎شمار می‏‌رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار