ضرورت تقسیم کار بین دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر انجام تقسیم کار مناسب بین دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: وظیفه هر دستگاه بر اساس رسالت ذاتی برای ریشه کنی آسیب‌ها باید تعریف شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۹۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: برای داشتن یک جامعه سالم، تک تک افراد در جوامع اسلامی نسبت به هم مسئول هستند.

وی افزود: توجه به دستورات دین ضروری است و اگر نسبت به این مسائل بی‌توجه باشیم آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف بوجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه تجاهر جامعه را به سمت فساد سوق می‌دهد، گفت: وقتی قانون در موارد مختلف وجود دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق دستورات و قوانین موجود استفاده کرد.

به گفته وی، رسیدگی به وضعیت طبقات محروم و تلاش در راستای پاسخگویی به نیاز‌های آن‌ها ضروری است و مسئولان باید به آن توجه کنند و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم یک تقسیم کار مناسب بین دستگاه‌ها صورت بگیرد و وظیفه هر بخش تعیین شود تا براساس آن برای مرتفع کردن آسیب‌ها اقدام کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: باید اصول توانایی، تخصص و شایسته‌سالاری در بکارگیری مدیران ملاک باشد چرا که بکارگیری افراد شایسته، پاک و توانمند در راس مدیریت دستگاه‌ها زمینه رفع بسیاری از مشکلات در جامعه را فراهم می‌سازد.

وی بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید برای استفاده از فضای مجازی سواد رسانه‌ای داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

استان کردستان با ۲۹ هزار و ۱۳۷ کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد.

این استان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار