خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

نفوذ یعنی ظاهر سازی

هادی سیاسی گفت: زمانی که مردم باید به سخن و دستور ولی امر زمانشان گوش فرا می دادند و به آن عمل می کردند که تعلل کردند و از انجام آن سرپیچی کردند و همین عامل باعث شد که به بدبختی بدتر و بالاتری مبتلا شوند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین حامد مقری در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خوسف اظهار داشت: نفوذ یعنی کسی که انقلابی نیست خودش را انقلابی نشان دهد.

وی ادامه داد: در صدر اسلام در زمان فتح مکه ابوسفیان اعلام مسلمانی کرد در حالی که او ایمان نیاورده بود و از سر ترس اعلام مسلمانی کرده بود و همین ینی امیه بودند که در میان مسلمانان نفوذ کردند و باعث شدند که این اتفاقات برای مسلمانان رقم بخورد.بنی امیه نقطه اصلی تمام فتنه ها در صدر اسلام بودند.

 

وی عنوان داشت: مالک اشتر تا چند قدمی فتح و پیروزی بود اما همین بنی امیه با مکر و حیله ای که داشتند و با استفاده از کوته فکری و جاهلیت آن مردم باعث شدندن که شکست را تبدیل به آن واقعه حکمیت کنند.اسلام آوردن ابوسفیان خود یک نفوذ بود.

 

وی ادامه داد:در زمانی که مردم باید به سخن و دستور ولی امر زمانشان گوش فرا می دادند و به آن عمل می کردند که تعلل کردند و از انجام آن سرپیچی کردند و همین عامل باعث شد که به بدبختی بدتر و بالا تری مبتلا شوند.

 

وی در پایان اظهار داشت:کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران که نوشته شهید استاد مرتضی مطهری است را حتما مطالعه کنید.و این نکته را هم در نظر داشته باشید که دشمنان اسلام در مکر و حیله گری جزو افراد نابغه زمان خود هستند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها