دبیرکل مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام از برگزاری چهار نشست بین‌المللی در کشورهای ایران، عراق، سوریه و لبنان با عنوان «بررسی روش‌های مبارزه متنوع با رژیم صهیونیستی» با محوریت آزادسازی قدس شریف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۰۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد ابراهیم موسوی دبیر کل مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام  از برگزاری چهار نشست بین المللی در کشورهای ایران، عراق، سوریه و لبنان با عنوان "بررسی روش‌های مبارزه متنوع با رژیم صهیونیستی" با محوریت آزاد سازی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل خبر داد.

موسوی افزود: مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام با پشتوانه‌ 16 سال تجربه فعالیت در عرصه‌ جهان اسلام در نظر دارد سلسله نشست‌هایی را با عنوان "بررسی روش‌های مبارزه‌ متنوع با رژیم صهیونیستی" در چهار کشور ایران، عراق، سوریه و لبنان برگزار کند.

وی افزود: نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها پنجشنبه 28 دی ماه در محل دانشگاه تهران بعد از نماز ظهر و با حضور دانشجویان یمنی، سوری، عراقی، تاجیکستانی، افغانستانی، لبنانی، بحرینی، فلسطینی، کشمیری و پاکستانی شاغل به تحصیل در ایران و همچنین تشکل‌های دانشجویی ایرانی برگزار خواهد شد.

دبیر کل مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام درباره نشست‌های عراق، سوریه و لبنان گفت: این نشست‌ها با همکاری میان مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام و تشکل‌های دانشجویی عراقی، سوری و لبنانی در دانشگاه‌های کشورهای مذکور برگزار خواهد شد و نشست‌ها به گونه‌ای طراحی شده که هر نشست مقدمه نشست بعدی است.

وی ضمن اشاره به پیام رهبر انقلاب به رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، عنوان نشست را برگرفته از این پیام دانست و درباره محورهای نشست‌های چهارگانه خاطرنشان کرد: از آنجا که بخش بزرگی از مسئولیت سنگین و فراموش‌نشدنی آزادسازی قدس بر دوش نخبگان، جوانان و دانشجویان جهان اسلام است در این نشست‌ها ضمن بررسی روش‌های متنوع مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، نقش جوانان و دانشجویان جبهه مقاومت در آزادسازی قدس شریف و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی واکاوی خواهد شد.

موسوی در انتها ضمن استناد به آیه‌ «فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ» بیان داشت: همانگونه که مقاومت جوانان تربیت شده‌ اسلام ناب توانست آمریکا و نظام سلطه را ابتدا از ایران و سپس از منطقه بیرون راند، نابودی رژیم نحس و نجس اسرائیل نیز به زودی دست یافتنی خواهد بود.

براساس این گزارش، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از این نشست‌ها و اخبار پیرامونی آن به صفحه‌ اینستاگرام www.instagram.com/msun_quds مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات