دعوت رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از دکتر نبویان؛
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه خواستار دعوت رسمی از دکتر نبویان ( نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) در پی سخنرانی اخیر خود در روز دانشجو در خصوص مسئله برجام جهت شفاف سازی و ابهام زدایی که مطالبه دانشجویان می باشد را دارد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۰۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه خواستار دعوت رسمی از دکتر نبویان ( نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) در پی سخنرانی اخیر خود در روز دانشجو در خصوص مسئله برجام جهت شفاف سازی و ابهام زدایی که مطالبه دانشجویان می باشد را دارد. متن دعوت نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم

سلام و درود خداوند بر حضرت محمد مصطفی (ص) و آل مطهرش ، و عرض ارادت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و درود په روان پاک بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی طول عمر برای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالي).

بی شک برجام یکی از موضوعات مهم ملی ومنطقه ای و بین المللی در چند سال اخیر است .شاید بتوان گفت مهمترین دستاورد دولت های تدبیر و امید که از سوی دولتمردان مطرح می شود همین مسئله برجام است.اما يقينا هر توافق نامه و قراردادی طیفی از مخالفین و موافقین را به همراه خواهد داشت و برجام نیز از این امر مستثنی نیست . به همین دلیل اظهار نظرهای مختلفی از سوی شخصیت های مطرح سیاسی کارشناسان و صاحبنظران در مورد برجام مطرح شده است.

از این رو تنها مرجع پاسخگویی نسبت به اظهار نظرها متولی امضای این توافق نامه یعنی وزارت امور خارجه می باشد.
در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مدعو محترم برنامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود نبویان (نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) بحث های مختلفی در خصوص برجام مطرح کردند و مطالب انتقادی و شبهه ناک زیادی را در این خصوص بیان نمودند. لذا از این جهت سوالات و شبهات و مسائل زیادی در ذهن دانشجویان شرکت کننده در مراسم بوجود آمده است و این بزرگواران خواستار پاسخگویی و شفاف سازی مراجع ذی صلاح از جمله وزارت محترم امور خارجه در خصوص موارد مطروحه هستند.

بدین جهت در کمال احترام از جنابعالی در خواست می گردد هماهنگی ها و مکاتبات لازم در خصوص دعوت از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده و همچنین جناب آقای نبویان به منظور برگزاری جلسه مناظره و البته پرسش و پاسخ را مبذول فرمایید. در صورت موافقت طرفین زمان و مکان جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد .
 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

ارسال نظرات