خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 7 عملیات توسط فرشتگان نجات همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 26 دی ماه شهروندان 308 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۱۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

انجام 7 عملیات توسط فرشتگان نجات همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات 26 دی ماه، سه عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.

وی افزود: روز 26 دی ماه شهروندان 308  بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شده، 11 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 100 تماس اشتباه و متاسفانه 190 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: عملیات‌های انجام شده در این روز سه مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در شهرک مدنی و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان باباطاهر و اعتمادیه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در هنرستان و 12متری ابن سینا و نجات حیوانات در اسلامشهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی ابراز داشت: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات