خبرهای داغ:
با همت دارالقرآن بسیج شهر کوشک، جلسه روشنگری و تحلیل مسائل سیاسی روز با حضور فراگیران تربیت مربی قرآن آن مجموعه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۴۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه برادر سبزپوشان مسئول روابط عمومی ناحیه خمینی شهر با اشاره به نگاه قرآن و روایات به موضوع فتنه و شاخصه های فتنه گران، گفت: اولین فتنه گر تاریخ ابلیس بود که توانست حضرت آدم علیه السلام را از بهشت بیرون کند.

ایشان در ادامه بیان داشت که همه جوامع دینی در طول تاریخ به اشکال مختلف مبتلا به فتنه بوده اند و سنت الهی بر این اتفاق رقم خورده است که همگان امتحان شوند تا پاک از ناپاک تمییز داده شود.
وی با اشاره به فتنه های صورت گرفته در تاریخ انقلاب اسلامی که علیرغم خسارت هایی که داشته، فتنه ها را باعث بالندگی و رشد نظام اسلامی و رسوایی منافقین و نامحرمان دانست.

ایشان زمینه فتنه و اغتشاشات اخیر را تدابیر نادرست اقتصادی دولتمردان بیان کرد که باعث سوء استفاده دشمنان بیرونی و بیمار دلان داخلی شد.
ایشان راه برون رفت پیروزمندانه از فتنه ها را قرار گرفتن در کشتی هدایت ائمه علیهم السلام و اطاعت از پرچمدار عصر غیبت مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها