خبرهای داغ:
 نشست علمی تحولات جامعه و خانواده با تاکید بر هویت زنان روز 30 بهمن امسال در قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۶۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مؤسسه سبک زندگی آل یاسین سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی را برگزار می‌کند که تاکنون 19 نشست علمی برگزار کرده که از جمله این نشست‌ها می‌توان به ساختار روایت و نقش آن در تدوین سبک زندگی اسلامی، شادکامی در روانشناسی مثبت و اسلام، جایگاه سبک زندگی اسلامی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و آسیب‌شناسی مطالعات سبک زندگی اشاره کرد.

تاکنون نشست‌هایی مانند ظرفیت‌شناسی دانش روانشناسی برای سبک زندگی، اخلاق جنسی در خانواده ایرانی، روابط و مناسبات در نظام اجتماعی اسلام، حکایت فضای مجازی در ایران، راهکارهای تحقق و نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی، روابط دختر و پسر در الگوی سبک زندگی اسلامی، تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر سبک زندگی کودکان و نوجوانان، شیوه‌های استنباط از آیات و روایات با رویکرد سبک زندگی اسلامی، بررسی انتقادی سبک سلفی‌گری معاصر و سبک‌های جوانی در ایران؛ روندها و الگوها برگزار شده است.

تغییر الگوی ازدواج در ایران آسیب‌ها و چالش‌ها، سبک زندگی و تغییر فرهنگی و مدیریت هزینه‌های خانواده در سبک زندگی اسلامی از دیگر نشست‌های برگزار شده است.

نشست علمی تحولات جامعه و خانواده با تأکید بر هویت زنان از دیگر نشست‌های در دستور کار مؤسسه است که 30 دی امسال ساعت 16 در مؤسسه آل یاسین واقع در صفاشهر، کوچه چهار، پلاک 50 برگزار می‌شود. محمدتقی کرمی عضوهیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در این نشست به ارائه مباحث می‌پردازد.

نقش زن در تحولات جامعه و خانواده از مباحث راهبردی است و زنان نقش تربیتی، خانه‌داری، هدایت مسیر خانواده و نقش‌های مؤثری در جامعه ایفا می‌کنند بنابراین پژوهشگران و محققان نیاز دارند نسبت به بحث زنان و خانواده اطلاعات بیشتری به دست آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها