خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری:

ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستاده است/حراست از انفال یک رسالت مهم برای حکومت اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: آمریکا تلاش می‌کند که تحول‌هایی را در عراق، لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی رقم بزند اما ایران اسلامی با توجه به اهداف جبهه مقاومت مقابل این ظلم‌ها و زورگویی‌ها ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۶۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسؤولانحوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور که در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های مختلف تاریخی در دی‌ماه جاری اظهار کرد: آمریکا تلاش می‌کند که تحول‌هایی را در عراق، لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی رقم بزند اما ایران اسلامی با توجه به اهداف جبهه مقاومت مقابل این ظلم‌ها و زورگویی‌ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری، اعتقادات و اتحاد مردم توانسته در عرصه بین‌المللی به یک جایگاه کم‌نظیری برسد، افزود: اکنون به جایی رسیده که می‌توانیم در کشورهای دیگر مؤثر باشیم و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی آمریکا از انقلاب اسلامی شکست خورده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اینکه داشتن دغدغه دینی در امور مختلف سبب رفع مشکلات و رسیدن به موفقیت می‌شود، تصریح کرد: انسان باید موقعیت زمانی و مکانی خود را شناخته تا بتواند عملکرد مورد نیاز را دنبال کند.

وی از مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه به عنوان بازوانی برای ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور یاد کرد و گفت: در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم میان مسؤولان تعامل و هماهنگی مطلوبی وجود دارد به همین علت این استان توانسته به نتایج مطلوبی در حوزه منابع طبیعی برسد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه حراست از انفال به عنوان نعمت‌های الهی یک رسالت مهم برای حکومت اسلامی است، عنوان کرد: 83 درصد انفال در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و این وزارتخانه این ظرفیت را به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور واگذار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ، احیا و بهره‌وری از انفال باید مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: ائمه جمعه، نمایندگان دولت و ادارات‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها باید با یکدیگر هماهنگی مطلوبی داشته باشند تا بتوانند به شیوه مطلوب از ظرفیت انفال در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی استفاده کنند.

ارسال نظرات