فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان همواره به دنبال توطئه بوده و پیروزی جبهه مقاومت را نیز نمی توانند تحمل کنند و لذا همواره به دنبال توطئه هستند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۷۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش روحانی انقلابی درمیاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند شیرینی ها پیروزی را به کام ملت ایران تلخ کند، اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال توطئه بوده و پیروزی جبهه مقاومت را نیز نمی توانند تحمل کنند و لذا همواره به دنبال توطئه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه عده ای فتنه گر داخلی و خارجی همواره به دنبال فتنه هستند، گفت: عده ای به دنبال تبرئه سران فتنه هستند و این افراد که به دنبال تبرئه سران فتنه هستند، به نظام و مردم و انقلاب ظلم می کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید بازیچه دشمن شد، افزود: باید همواره هوشیار بوده و بصیرت داشت و متوجه بود تا بازیچه دشمن نشد.

مولودی با بیان اینکه بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به سرنوشت انقلاب بی تفاوت باشد، تصریح کرد: باید کار انقلابی و بصیرت افزایی کرد و این را در نظر داشت که اگر نسبت به این مورد بی تفاوت باشیم، دشمن به اهداف خود دست می یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید برای پیشبرد انقلاب به روحیه انقلابی نیاز داریم، اظهار کرد: مردم حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و این را در زمان های مختلف نشان داده اند.

وی افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال بی اعتماد کردن مردم است و مردم باید هوشیار و آگاه باشند.

 

ارسال نظرات