استاندار مرکزی:

صنایع مستقر در استان مرکزی یک سرمایه ملی است/« آذراب» اکنون مسیر رونق را در پیش دارد

استاندار مرکزی صنایع استان را سرمایه ملی دانست و گفت: حمایت از این صنایع توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان را در پی دارد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۸۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی‌ آقازاده استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت «آذراب» با اشاره به اینکه این شرکت دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته است، گفت: جریان مدیریت فعال و منابع مالی از فاكتورهای مدیریت صحیح در واحدهای صنعتی و بزرگ است.

وی با بیان اینکه آذراب اکنون مسیر رونق را در پیش دارد، گفت: مدیریت فعال در آذراب شاخصه و امتیاز این مجموعه است.

استاندار مرکزی صنایع استان را سرمایه ملی دانست و گفت: حمایت از این صنایع توسعه اقتصاد، اشتغال و رونق استان را در پی دارد.

آقازاده با تاكید براینكه مجموعه های صنعتی بزرگ استان مركزی با بحران بی اعتمادی نسبت به دستگاه های اجرایی مواجه هستند، گفت: مجموعه مدیریتی شركت آذراب درصدد رفع مشكلات و از بین بردن بی اعتمادی شركت نسبت به دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه رفع موانع تولید در سطح ملی گفت: در این نشست مصوبات مناسبی برای شركت آذرآب در نظر گرفته شد از جمله تخصیص ٣٠ میلیارد تومان با تصویب كمیته اعتباری بانك توسعه صادرات، اعطای تسهیلات LC تا سقف ٣٠ میلیارد تومان و اعطای ضمانت‌نامه ارزی تا سقف ٢٠ میلیون یورو که به درخواست شركت مصوب شد و بخشی از آن جهت تائید امروز در جلسه هیئت دولت مطرح می‌شود.

استاندار مرکزی نگاه ویژه به ظرفیت‌های داخلی و توان نیروهای انسانی را مصداق واقعی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: تمام صنایع استان باید در امر سفارش‌ها صنعتی، واحدهای صنعتی استان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات