رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی:

44 درصد پُست‌‌های سازمانی استان مرکزی بلاتصدی است/جهادکشاورزی و آموزش‌و‌پرورش پیرترین دستگاه‌‌های اجرایی استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: تعداد پُست‌های سازمانی استان 22 هزار و 738 نفر در 64 دستگاه اجرایی است که 56 درصد از این پست‌ها با تصدی و مابقی بلاتصدی است.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رقیه یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان مركزی با تأکید بر اینکه در این جلسات با برنامه‌ریزی به دنبال بالا بردن بهره‌وری و کارایی در نظام اداری هستیم، گفت: برای پیش بُرد اهداف دو کمیته توسعه مدیریت و کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی تعریف شده است.

وی افزود: تعداد پُست‌های سازمانی استان 22 هزار و 738 نفر در 64 دستگاه اجرایی است که 56 درصد از این پست‌ها با تصدی و مابقی بلا تصدی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی تصریح کرد: 50 درصد نیروهای سازمانی در استان رسمی، 15 درصد پیمانی، سه درصد رسمی كارگری و 32 درصد قراردادی هستند.

یادگاری ادامه داد: 74.1 درصد مدیران معادل هزار و 878 نفر را در سطح پایه، 17.5 درصد از مدیران در سطح میانی، 8.2 درصد مدیران سطح عملیاتی و دودهم درصد معادل پنج نفر مدیران سطح عالی هستند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و شركت توزیع برق جوان‌ترین دستگاه‌ها و جهاد كشاورزی و آموزش‌وپرورش نیز پیرترین دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی تصریح کرد: 68 درصد نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی مرد و 32 درصد زن هستند.

یادگاری 12 درصد نیروها را دارای تحصیلات زیر دیپلم، 20 درصد دیپلم، 12 درصد فوق‌دیپلم، 39 درصد کارشناسی، 13 درصد کارشناسی ارشد و 6 درصد دارای مدرک تحصیلی دکترا اعلام کرد و گفت: بیش از 78 درصد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زیر 50 سال و 20.56 درصد کمتر از 40 سال سن دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات