استاندار مرکزی گفت: در مورد بالا رفتن سن خدمت در برخی از ارگان‌های استانی نگران هستیم، پیشنهاد می‌شود جلسات آمایش و پالایش آمار جمعیتی استان به صورت مداوم برگزار شود
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده در جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان مرکزی نیروی انسانی را برای تمام جوامع سرمایه‌ای بزرگ دانست و گفت: شناسایی، چگونگی به کارگیری و نظارت بر عملکرد نیروی انسانی از مهم‌ترین ارکان ارائه خدمات مطلوب است.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌های استان اکثر ادارات به‌ویژه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها همواره با پست‌های بلا تصدی مواجه هستند در صورتی که در مرکز استان با مازاد نیرو روبرو هستیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انتقال نیروهای انسانی به شهرستان‌ها نیازمند تعریف مشوق‌های قانون، تعیین سازوکار تشویقی و در نظر گرفتن مزایایی برای ترغیب افراد برای انتقال به شهرستان‌ها هستیم.

آقازاده تأکید کرد: امروز با حجمی از نیروها مواجه هستیم که می‌توانند در آینده مدیریت را در دست بگیرند اما متأسفانه اقدامی در راستای آموزش و تربیت این نیروها انجام نمی‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در مورد بالا رفتن سن خدمت در برخی از ارگان‌های استانی نگران هستیم، پیشنهاد می‌شود جلسات آمایش و پالایش آمار جمعیتی استان به صورت مداوم برگزار شود و در این جلسات از ظرفیت پیشکسوتان و اصحاب دانشگاه بهره‌مند شویم، زیرا غنی‌سازی منابع با استفاده از تجربیات و دانش، اثرات مثبتی برجا می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات