بانک قرض الحسنه رسالت و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در راستای احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض الحسنه و به منظور ارایه تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان این اداره کل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
 
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، عباس صفرزاده مدیر استان در گفتگو با جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به تعداد 25 هزار فقره تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال 92 به بیش از 15 هزار نفر از کارکنان این اداره کل گفت: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تامین کننده
مالی خرد جامعه جهت رفع نیازهای مردم و بخصوص قشر فرهنگی جامعه فعالیت دارد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه مرات در بانک قرض الحسنه رسالت افزود: مرات برای اعتبارسنجی در این بانک ایجاد شده است که به مشتریان یک نمره اعتباری اعطا و براساس آن میزان پرداخت تسهیلات را مشخص می کند. صفرزاده یادآورشد: این سامانه در بانک قرض الحسنه رسالت برای آسان کردن دریافت تسهیلات و تسهیل مسیر وام گیرنده است.
در پایان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن رضایتمندی کامل از خدمات صورت گرفته در چند سال اخیر برای کارکنان این اداره کل گفت: نگرش آموزش وپرورش نسبت به بانک قرض الحسنه رسالت نگرشی مثبت و درخور تقدیر دانستند که این میزان رضایتمندی را می توان از میزان استقبال و مراجعات فرهنگیان استنباط کرد.
پاشایی افزود: رویکرد اصلی در این تفاهم نامه روانسازی خدمات، افزایش تعهدات، گسترش وتنوع فعالیت های بانک قرض الحسنه رسالت در جهت رفاه حال فرهنگیان است.
ارسال نظرات