اعضای هیات مدیره ‌بانک‌ ملی ایران در همایش بررسی عملکرد این بانک بر ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۱۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش سودآوری و ارائه بهترین خدمات بانکی را به مشتریان و سپرده گذاران از اولویت ها و رویکردهای اصلی بانک برشمرد و گفت:‌ با برنامه ریزی های منسجم صورت گرفته و ارائه سبد محصولات نوین و جدید به مشتریان در نظر داریم بیش از پیش به عنوان یک بانک بین المللی در سطح دنیا شناخته شویم.

وی اظهار کرد:‌ سودآوری و کسب درآمد در حیات نظام های بانکی در دنیا لازم و ضروری است و برنامه ریزی در این مسیر اهمیت بسیاری دارد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که امروزه حضور در عرصه های بین المللی مهم و اثرگذار است گفت:‌ حوزه ارزی و بین الملل نقش  اساسی در امور بانکی دارد.

کریمی با اشاره به اهمیت افزایش دانش بانکی، دارابودن اخلاق حرفه ای و توجه به انضباط مالی خاطر نشان کرد: مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش یا کاهش منابع بانکی تاثیرگذار است.

همچنین مسعود خاتونی عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش با اشاره به اهمیت ارزیابی و تحلیل عملکرد امور عنوان کرد: با تدوین راهبردها و اهداف تعیین شده، مسیر موفقیت هموار خواهد شد که این موضوع زمینه ارائه خدمات ویژه به مشتریان را فراهم می سازد.

وی در ادامه به وجود است استارت آپ ها و فین تک در فضای جدید ارتباطات و گردش های مالی جدید بانک ها اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک وجود نرم افزارها و اپلیکیشن ها، دنیای جدیدی برای ما خواهند ساخت و باید با ترسیم اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در این عرصه به سرعت به سمت و سوی ارائه بهترین خدمات پیش رویم.

خاتونی اظهار کرد:‌ در نظر داریم با کیفی سازی شاخص ها و براساس استانداردهای موجود، عملکرد بانک را ارزیابی کنیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با سامانه های جدید و داشبوردهای نوین امکان ارزیابی‏ و سنجش اطلاعات بانک وجود دارد.

به گفته وی، بانک ملی ایران در حوزه فناوری نسبت به رقبا در جایگاه مناسبی قرار دارد و با توجه به سازوکارهای جدید ایجاد شده در امور فناوری و اطلاعات بانک، باید سرعت حرکت در این عرصه را بیشتر کنیم.

ارسال نظرات