خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای پژوهش های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع مدیران مراکز حوزوی و دانشگاهی این شهرستان بر ضرورت اجرای پژوهش های مشترک تحقیقاتی و میدانی مابین مراکز حوزی و دانشگاهی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۱۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی گفت: باید از ظرفیت های حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی دانشگاهی در جهت راه اندازی کمیته تحقیق و پژوهش با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه و همراهی و همکاری طلاب و دانشجویان در جهت شناسایی قابلیت ها، آسیب ها و موانع و اشتراکات استفاده کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی منطقه ارسباران به جهت تعدد رشته در حوزه علوم انسانی و بهره مندی از اساتید برجسته با مرتبه علمی بالاتر و بیش از جهار هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرصت مناسبی است که از این قابلیت ها در قالب پایاننامه و رساله رشته های مرتبط برای اجرای پروژه های تحقیقاتی در بحث وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد از این ظرفیت برای تحقق این امر استفاده کنند.

اسدی اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی و استفاده از آراء و نظرات نخبگان و صاحبنظران دراین زمینه بتوانیم گام های عملی در بحث دغدغه های  رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگی و دینی برداریم تا این شهرستان به عنوان پیشگام دراین حوزه بتواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از آمادگی این دانشگاه برای راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها