در محور آتش بیگ؛

60درصد راه های روستائی در هشترود بازگشایی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: 60 درصد راه های روستائی مسیر آتش بیگ هشترود که در اثر بارش برف همراه با کولاک مسدود شده بود با تلاش های اکیپ راهداری شهرستان بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۱۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

تیمور امیرانلوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، از  عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی هشترود خبر داد و افزود: راهداران تلاشگر شهرستان هشترود  با تجهیزات کامل راهداری در طول فصل زمستان در آماده باش کامل هستند.

وی بیان کرد: با شروع بارش برف همراه با کولاک از ساعات اخر شب روز یکشنبه  تا عصر روز دوشنبه در منطقه، راهداران برای انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان اقدام کردند.

امیرانلوی اضافه کرد: بارش برف همراه با کولاک در شهرستان تردد برای اهالی روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی را مشکل مواجه کرده بود که با حضور به موقع راهداران تلاشگر شهرستان این مشکل تردد مرتفع گردید.

وی خاطرنشان کرد: تردد در همه راه های روستائی بخصوص در مسیر آتش بیگ در صورتی که وسایط نقلیه رانندگان مجهز به  زنجیرچرخ باشد امکان پذیر می باشد.

امیرانلوی ادامه داد: کلیه راه های اصلی، فرعی با تلاش راهداران شهرستان هم اکنون باز بوده و با رعایت کردن نکات ایمنی راه می توانند در جاده ها تردد کنند.

وی گفت:7 دستگاه خودروی نیمه سنگین تیغه دار و نمک پاش اتوماتیک و دستی، 2 دستگاه گریدر ،2 دستگاه لودر، 2 دستگاه بلدوزر،1 دستگاه سواری و نیز دستگاه های استیجاری برف روبی شامل 1 دستگاه گریدر، 4 دستگاه لودرو 1 دستگاه بلدوزر، 4 دستگاه تراختور، 2 دستگاه سواری استیجاری در انجام ماموریت عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان فعالیت می کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار