یکی از فعالان بسیجی در گفتگو با بسیج:

بسیاری از تولیدکنندگان داخلی پوشاک در مشهد در وضعیت ورشکستگی قرار دارند

عباس عروجی گفت:از مسوولان و دولتمردان انتظاردارم تا نگاه جدی حمایتی از تولیدکنندگان پوشاک داشته باشند،بسیاری از تولیدکنندگان داخلی پوشاک در مشهد در وضعیت بدی به سر می برند و در وضعیت ورشکستگی قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۲۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

عباس عروجی یکی از فعالان بسیجی و تولیدکننده پوشاک مردانه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بخش اقتصادی کشورمان نیاز به استقرار الگوی مناسب دارد از اینرو عدم تناسب عملکرد مدیران با شرایط کنونی اقتصاد، از ارزش مدیر در اقتصاد می کاهد.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران نقش موثری در روند تولید و تولیدکنندگان کشورمان دارد افزود: با توجه به اینکه مدیران بخشی از فرایند اقتصاد و تولید هستند از انرو عملکرد فردی و سازمانی مدیران می تواند محرکی مهم برای تولیدکنندگان محسوب شود.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کشورمان از یک مدیریت ضعیف اقتصادی برخوردار است این در حالی است که مدیران دلسوز و متعهد امری ضروری در پیشبرد اقتصادی است و اقتصاد کشورمان به مدیریت قوی نیاز دارد و باید از تخصص لازم برخوردار باشند.

عروجی خاطرنشان کرد: عملکرد، تعهد و دلسوزی مدیر با سود اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری تاثیر بسزایی دارد لذا عدم دقت و حساسیت و اقدامات مناسب مدیران نسبت به تولید می تواند بازدهی کم و ضعیف برای تولیدکنندگان داشته باشد.

این تولیدکننده بسیجی در پایان افزود: میزان تخصص حرفه ای مدیران در اقتصاد و تولید نقش بسزایی دارد. از مسوولان و دولتمردان انتظاردارم تا نگاه جدی و دلسوزانه و حمایتی از تولیدکنندگان پوشاک داشته باشند این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی پوشاک در مشهد در وضعیت بدی به سر می برند و در وضعیت ورشکستگی قرار دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار