ایجاد طرح های اشتغال جدید تحت حمایت ، واگذاری مسکن و اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس از برنامه های ویژه کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۴۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امید آفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت زدایی است.

هدایت صفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ، انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه های اثربخش در حوزه محرومیت زدایی با هدف شیرین تر شدن ذائقه دهک های پائین جامعه از نظام ولایی است.

وی با تاکید بر استفاده از رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما برای تبیین کارکردهای محرومیت زدائی دستگاه های عضو کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: دهه فجر طلائی ترین فرصت برای کمک به شفاف سازی فعالیتهای دستگاه های مختلف نظام در حوزه محرومیت زدایی است.

صفری افزود: تبیین کارکردهای دستگاه های اجرایی کشور در مناسبت های مختلف تامین کننده امنیت روانی و اجتماعی در جامعه که یکی از ابزارهای نرم کمک کننده در برقراری امنیت کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دستگاههای عضو کمیته همیاری و تشکلهای مردمی مسئولیت رسیدگی به اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه را برعهده دارند، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و انسجام در خدمت رسانی به جامعه هدف در ابعاد مختلف ، امید واری و نشاط را در دهک های پایین جامعه  ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه ریزی و اجرا شود ، افزود: در برنامه های اجرایی در دهه فجر باید نقش مردم در همه بخش ها برجسته شده و در همه برنامه ها مورد نظر قرار گیرد.

صفری از ارائه خدمات ويژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش های اشتغال، مسکن ، فرهنگی  و حمایتی خبر داد و گفت : ایجاد  طرح های اشتغال جدید برای مددجویان تحت حمایت ، واگذاری مسکن و اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس از برنامه های ویژه کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.

 

 

ارسال نظرات