خبرهای داغ:
دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان:
دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید هم افزایی و هم گرایی داشته و وحدت رویه داشته باشیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۴۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

برنامه‌های دهه فجر هم‌افزایی و وحدت رویه داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد جواد بیات در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید هم افزایی و هم گرایی داشته و وحدت رویه داشته باشیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

وی با تأکید بر مخاطب شناسی در برنامه‌ها افزود: ذائقه مخاطب را باید در نظر گرفته و بر اساس نیاز  محلات و مناطق برنامه‌ریزی انجام شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تکریم و تجلیل قشر روستایی در برنامه‌های دهه فجر حائز اهمیت است، گفت: هویت بخشی در برگزاری برنامه‌ها مهم است و نقش روستاییان در انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده است و حال که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، باید این نقش را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رئیسان و دبیران کمیته روستایی و عشایری، بسیج و ورزش و جوانان استفاده کرد، افزود: بهترین فرصت در ایام دهه فجر این است که باید بدانیم چه اتفاقات مبارکی در روستاها افتاده وچه گرفتاری هایی از مردم برداشته شده و مردم چه خدماتی از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌اند.

بیات تصریح کرد: یکی از مسئولیت‌های دهه فجر و کمیته و روستای عشایری تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بنیانگذار آن امام راحل و عظیم الشان بوده و یادآوری این نکته بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در مجموع روزهای برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید شاهد حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در لبیک و میثاق دوباره با امام راحل، مقام معظم رهبری، حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه گفتن به استکبار جهانی، حمایت مجدد از فلسطین، استکبار ستیزی، دشمن شناسی و بصیرت افزایی باشیم.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: سال گذشته در همدان در 70 نقطه راهپیمایی برگزار شد که بیش از 60 نقطه در صدا و سیما به نمایش گذاشته شد و امسال نیز از اوایل بهمن ماه تبلیغات به صورت گسترده انجام می‌شود که باید بر تبلیغات نظارت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات