خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اگر همکاری و حمایت نباشد کار هنری پیش نمی‌رود، گفت: هنرمندان با سلائق گوناگون در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی و... می‌توانند برای جوانان و آحاد مردم تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۴۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

کار هنری نیازمند همکاری و حمایت است/ بسیج هنرمندان بهار از توان بالایی برخوردار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ سیدجواد حسینی در جمع اعضای شورای قشر بسیج هنرمندان شهرستان بهار با اشاره به نقش مهم رسانه‌ اظهار داشت: رسانه متعهد وظیفه‌اش سنگین است.

وی افزود: پیگیری تمام حوادث و انعکاس آن به مردم در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه هنرمندان بسیجی گفت: این نگاه، نگاه خوبی نیست که کارهای هنری در حاشیه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بسیج هنرمندان شهرستان بهار از توان و مهارت بالایی برخوردار بوده و نیازمند به حمایت است.

حسینی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی باید توجه ویژه‌ای به قشر بسیج هنرمندان داشته باشند.

وی افزود: در حوزه تئاتر و نمایش و شعر و داستان‌نویسی فضای کار بسیاری وجود دارد و حمایت مسئولین در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تاکید کرد: فضای رسانه ای غرب تلاش بسیاری در ترویج سبک فرهنگ غربی  دارد، بنابراین در عرصه هنر ما باید تلاش زیادی در ارائه فرهنگ اسلامی در قالب شعر و تئاتر و نمایش داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه اگر همکاری و حمایت نباشد کار هنری پیش نمی‌رود، افزود: هنرمندان با سلائق گوناگون در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی می‌توانند برای جوانان و آحاد مردم تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات