خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به وظیفه همه خادمین به ملت گفت: بیان تاریخ انقلاب و مکشوف کردن مجاهدت‌های مردان و زنان این سرزمین برای نسل جوان از اهم این وظایف است.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۵۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

وظیفه خادمین ملت بیان تاریخ انقلاب و مجاهدت‌های مردان و زنان این سرزمین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان بسیجی شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌ها و آگاهی بی‌نظیر مردم بصیر بود که با فهم درست و درک مناسب از آن روزگار در سال 1357 عرصه را بر شاه و عوامل پلیدش آنچنان تنگ کردند که دیگر طاقت ماندن را در این کشور نداشت و زیر بار فشار های مردم مجبور به فرار از کشور شد و برای همیشه شر وی از سر مردم کوتاه شد.

وی با اشاره به حوادث قبل از 26 دی ماه که مردم خالق آن بودند، گفت: مردم با حضور در صحنه یکی پس از دیگری بنیادهای ننگین استکباری حکومت منحوس پهلوی را شناسایی و با هدف قرار دادن آنها پایه‌های آن را ویران کردند و به جای آن در بهمن سال 57 پایه‌های نور جدید و مبتنی بر تعالیم ارزشمند اسلام را بنا نهادند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان بیان داشت: با وجود حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها از شاه ایران و قول و وعده‌های آنان مردم غیور این کشور توطئه آنان را خنثی کردند و افق جدید و جذابی را از یک حکومت اسلامی به رهبری امام عظیم الشان خود در در ایران بنا نهادند.

وی ادامه داد: امروز معنویت خاص از جانفشانی‌های آن روزگاران، انقلاب را در مسیر چهل سالگی همچنان قدرتمند و بی مثال در دنیا به رخ جهانیان می کشاند و مستضعفان و مستمندان عالم را با نور این چراغ همیشه فروزان راهنمایی می‌کند.

امیری با اشاره به اهمیت حوادثی چون 26 دی ماه، 19 دی ماه و...؛ امثال آن را برای مردم و جوانان موجب شور و امید و افتخار همگانی به گذشته پر غرور این مرزو بوم دانست که موفقیت‌های کنونی و آینده همه در گرو آن صحنه ناب و ماندگار است.

وی با اشاره به وظیفه همه خادمین به ملت عنوان کرد: بیان تاریخ انقلاب و مکشوف کردن مجاهدت‌های مردان و زنان این سرزمین برای نسل جوان از اهم این وظایف است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه همگان باید برای مقابله با این ترفندهای دشمنان هوشیار باشند، افزود: اگر ما در لحظه هوشیار باشیم غافلگیر نخواهیم شد و این حالت برای ما باید همیشگی باشد تا دشمن را مأیوس کنیم.

وی تصریح کرد: باید با هوشیاری خود ناامیدی را همواره به اتاق‌های فکر دشمن تزریق کنیم و آنها را نا کارآمد و انقلاب و ابعاد آن را بزرگ کنیم که کسی را یارای مقابله با آن نباشد.

امیری در پایان سخنانش خانواده شهدا و دعای خیر امام(ره) و شهدا را سرمایه‌هایی برای ادامه راه انقلاب دانست.

انتهای پیام/          

ارسال نظرات