رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی :

مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر "جام شهید حججی" در اراک آغاز شد

آئین افتتاحیه مسابقات فوتسال جهاد دانشگاهی استان مرکزی گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام "شهید حججی" در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۵۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، دکتر سیدجعفر نظام دوست رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت : توجه به مقوله ورزش در جهت افزایش سلامت کارکنان ضروری است.

وی افزود: فواید ورزش و نشاطی که انسان پس از ورزش کردن پیدا می کند، بر کسی پوشیده نیست و این مهم به خصوص برای کارمندان که ساعت ها پشت میزهای خود در حالتی ثابت می نشینند ضروری تر است همچنان که روح سالم در بدن سالم است.

نظام دوست هم در مراسم افتتاحیه این مسابقات، ضمن اشاره به اهمیت ورزش کارمندی و تأثیرات مثبت آن در راندمان کاری گفت: بر کسی پوشیده نیست که ورزش جزء نیازهای اساسی جسم و روح آدمی است و جامعه سالم و پر نشاط در گروی توسعه ورزش است و پرداختن به آن به خصوص در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پرانرژی، پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: نام گذاری این دوره از مسابقات به نام شهید مدافع حرم شهید حججی، اقدامی ارزشمند بوده که امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را در راه اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم.

گفتنی است، مسابقات فوتسال جهاد دانشگاهی استان مرکزی با حضور 4 تیم برگزار می شود که در مسابقات روز نخست، تیم حوزه ریاست و فرهنگی از سد پشتیبانی گذشت و تیم پژوهش بر آموزش غلبه کرد.

این دوره از مسابقات به صورت دوره ای و در سالن ورزشی کارگران اراک برگزار می شود.

ارسال نظرات