با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد صورت گرفت:

تجلیل از فعالین حوزه بسیج دانش آموزی و اردو‌های راهیان نور شهرستان بهاباد

حاجی زاده با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی است اظهارداشت: اعزام کاروان ‏راهیان نور در شناخت ارزش‌های شهدا و تقویت روحیه جهادی بسیار موثر است.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در مراسمی که با حضور حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه شهرستان بهاباد برگزار شد از فعالین حوزه بسیج دانش آموزی و مجریان اردو‌های راهیان نور در آموزش و پرورش شهرستان بهاباد تجلیل شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این مراسم حوزه بسیج دانش آموزی را یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانست و گفت: اردو‌های راهیان نور یک سفر معنوی است که روح و جسم دانش آموزان را با حال و هوای سرشار از نور و معنویت دوران دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و ازادگان و همه ایثارگران و ملت بزرگ ایران آشنا و مانوس می‌سازد.
حاجی زاده با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی است اظهارداشت: اعزام کاروان ‏راهیان نور در شناخت ارزش‌های شهدا و تقویت روحیه جهادی بسیار موثر است.
وی به اهداف اعزام راهیان نور به این مناطق اشاره کرد و گفت: مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس جزو بهترین مناطقی هستند که با حضور هر فردی، انقلابی درونی در وی پدیدار می‌شود که او را به فطرت اولیه و معنوی خویش هدایت خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تاکید براینکه حضورهر فردی در این منطقه تحولی به سیر الی الله خواهد بود، تصریح کرد:اصلی‌ترین هدف در این اعزام شناساندن و تبیین واقعیت‌های دوران حماسه و ایثار است که شور، احساس و منطق را در زائران ایجاد می‌کند.
در این مراسم همچنین در خصوص اعزام دانش آموزان پسر پایه دهم متوسطه این شهرستان به اردو‌های راهیان نور برنامه ریزی شد.

ارسال نظرات