معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با اشاره به استقبال هنرمندان استان از دومین جشنواره عکس سپاه مازندران، مهلت ارسال آثار جشنواره عکس سپاه کربلا را پایان دیماه دانست.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۸۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به رفع فیلترینگ شبکه مجازی(تلگرام) و برقراری ارتباط مجدد با مخاطبین، نحوه ارسال آثار هنری(عکس جشنواره) به این روابط عمومی را از طرق سه گانه تلگرام، ایمیل(چاپار) و سروش خواند.

حسینعلی رضایی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا اظهار کرد: جشنواره عکس سپاه به منظور جمع‌آوری، ساماندهی و همچنین تجلیل از عکاسان برتر در برنامه‌های مرتبط با سپاه چون هفته دفاع‌ مقدس، حماسه آزادسازی خرمشهر، هفته بسیج، دهه‌ فجر و مناسبت‌های مهمی چون گرامی‌داشت حماسه بصیرت ملت در ۹ دی ۸۸ و لبیک عمومی به ولی فقیه الامام خامنه‌ای(حفظه الله)، یادواره‌ها و جشنواره‌ها، ایام راهیان نور، اردوهای جهادی، امدادرسانی سپاه و… بوده است.

سرهنگ پاسدار رضایی یادآور شد: عکاسان باید برترین تصاویر خود را با محور هشت موضوع یادواره‌های شهرستانی، همایش‌ها، اقتصاد مقاومتی، اردوی جهادی، راهیان نور، دهه بصیرت(گرامی‌داشت حماسه ۹ دی ۸۸)، هفته بسیج مستضعفین و هفته دفاع مقدس به دبیر خانه اجرایی جشنواره واقع در این معاونت به نشانی سپاه کربلای مازندران ارسال کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران گفت: عکس‌های خبری باید با کیفیت مطلوب و با شناسنامه کامل عکاس اعم از نام و شهرت، شماره شناسنامه و کد ملی، تلفن‌های همراه و ثابت، محل سکونت (شهرستان)، عنوان و تاریخ برنامه عکس ارسالی را به صورت فایلی با حجم حداقل ۳۵۰ کیلو بایت به آدرس تلگرامی sep_karbala@ ارسال کنند.

این مسؤول بیان کرد: همه عکاسان خبری افتخاری بسیج ، آزاد و حرفه‌ای شاغل در خبرگزاری‌ها و سایت‌های مازندران مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

سرهنگ رضایی افزود: هیأت داوران پس از بررسی آثار دریافتی از سوی هنرمندان، سه برگزیده آثار ارسالی را برای حضور در جشنواره کشوری عکس سپاه معرفی کرده که مراسم تجلیلی از آنان در این سپاه به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه عکاسان می‌توانند با ارسال دو عکس موضوعی حداکثر در پنج موضوع از هشت موضوع یاد شده شرکت کنند گفت : شرکت کنندگان از ارسال تصاویر عکاسان دیگر پرهیز داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها