سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل اظهار داشت: فریضه فراموش‌شده امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و همچون نوری برای روشنایی بخشیدن به ظلمات و تاریکی‌های عالم است.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۱۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

فریضه فراموش‌شده امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسزایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: فریضه فراموش‌شده امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و همچون نوری برای روشنایی بخشیدن به ظلمات و تاریکی‌های عالم است.

وی با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: کاربردی و عملی کردن این فریضه فراموش شده، نیاز امروز جامعه است و همگان در این راستا وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید با اطلاع‌رسانی‌های لازم زمینه‌ساز توسعه و ترویج این فریضه مهم شویم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه نحوه امر به معروف و نهی از منکر باید مطابق با آموزه‌ها و توصیه‌های دین اسلام باشد، گفت: یکی از بهترین روش‌های امر به معروف و نهی از منکر، روش عملی بوده که باید در اولویت باشد.

مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه با تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها تصریح کرد: اساتید دانشگاه می‌توانند آسیب‌ها را در زمینه‌های مختلف اجتماعی شناسایی کرده و از امر به معروف و نهی از منکر بیشتر بهره ببرند.

علیرضا دستور احیای امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان افزایش نظارت عمومی ضروری دانست و بیان کرد: دشمنان اسلام در بخش‌های مختلف به ویژه فضای مجازی علیه کشور برنامه‌ریزی کرده و با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف در صدد آسیب زدن به نظام هستند که در عرصه کنونی جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ فرهنگی است.

ارسال نظرات