امام جمعه شهرستان نمین با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در برجسته کردن رشادت‌های شهیدان و مدافعان حرم گفت: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی باید اهمیت و جایگاه رشادت‌های مدافعان حرم را برای جامعه تبیین کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۵۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

رسانه ها اهمیت رشادتهای مدافعان حرم را برای جامعه تببین کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام یوسف زاده صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دفاع از حریم اسلام و دین و همچنین پشتیبانی از مردم مظلوم در جای جای جهان وظیفه هر مسلمانی است.

 امام جمعه نمین با بیان اینکه دشمنان هر لحظه به فکر ایجاد فتنه جدید هستند افزود: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور است و تا زمانی که این تفکر در ذهن ما وجود داشته باشد دشمنان هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

 وی در پایان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در برجسته کردن رشادت های شهیدان و مدافعان حرم گفت: فعالان رسانه ای و فضای مجازی باید اهمیت و جایگاه رشادتهای مدافعان حرم را برای جامعه تبیین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین در ادامه این جلسه با بیان اینکه باید روحیه شهادت طلبی در جامعه افزایش یابد تصریح کرد: دشمنان در صدد هستند تا روحیه مقاومت و شهادت طلبی را از ملت ایران بگیرند و در مقابل، فرهنگ دنیازدگی را افزایش دهند.

 سرهنگ پاسدرا شاپور حسن زاده پیروزی بر شجره خبیثه داعش را حاصل رشادت های مدافعان حرم و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: وظیفه همه ما حراست از آرمان های انقلاب و پیروزی های مدافعان حرم است.

 وی ادامه داد: مدافعین حرم با وجود پیروزی بر شجره خبیثه داعش باز هم نیاز به حمایت دارند چرا که ما همواره با جبهه باطل در تقابل هستیم و باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار