مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

واریز یارانه مددجویان به صندوق امداد ولایت

کد خبر: ۸۹۷۶۴۵۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه رسالت این خدمت رسانی اثربخش ، بی منت و هدفمند به خانوارهای مددجویی تحت حمایت است، گفت: داشتن تفکر ارزشی ، بسیجی و انقلابی و فعالیت جهادی در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد از شاخص های مهم امدادگری در این نهاد مقدس است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه زمینه ساز ارائه خدمات هدفمند و اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد شناسایی صحیح نیازهای گروههای مختلف مددجویی است ، افزود : فعالیت کارگزاران محرومیت زدایی در کمیته امداد باید به سمتی هدایت شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه بهترین و موثرین خدمت به مددجویان ارائه شود.

وی یکی از بسترهای مورد نیاز در حوزه رسیدگی اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد را تبیین نیازهای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد در جامعه است ، ادامه داد : تلاش می کنیم با گفتمان سازی در حوزه کمک به نیازمندان در جامعه دغدغه سازمانی در کمیته امداد را به دغدغه همگانی در جامعه تبدیل کنیم .

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تفقد و دلجویی ازآنها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاهها باید در اولویت کارها قرار گیرد ، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آنها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به فراهم شدن زمینه پرداخت یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت : با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی ، از این ماه  یارانه و کمک معیشت  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه برای همه  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در صندوق امداد ولایت این استان حساب بانکی افتتاح شده است ، افزود : خدمات بانکی صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی انجام شده و برای24348فقره حساب افتتاح شده نزد این صندوق کارت بانکی عضو شبکه شتاب صادر شده است.

ارسال نظرات