استاندار زنجان:

حمایت از تولید و مصرف با ایجاد بازارچه های میوه و تره بار

یکی از راهکارهای حمایت از تولید و مصرف در بخش کشاورزی استان، ایجاد بازارچه های میوه و تره بار است.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۹۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه تنظیم بازار استان گفت: از دستگاه های متولی در حوزه تنظیم بازار استان، انتظار نظارت دقیق و مناسب بر وضعیت کالاهای ضروری مردم وجود دارد.

اسداله درویش ‌امیری افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در کنار تعزیرات حکومتی، باید نظارت کافی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.

وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای حمایت از تولید و مصرف در بخش کشاورزی استان، ایجاد بازارچه های میوه و تره بار است که به منظور ارائه اقلام مورد نیاز مردم در این بخش با قیمت مناسب، می توان با ایجاد این بازارچه ها، اقدامات مناسبی انجام داد.

استاندار زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان و اداره کل راه و شهرسازی برای شناسایی زمین های مورد نیاز برای ایجاد بازارچه های میوه و تره بار اهتمام جدی داشته باشند.

اسداله درویش ‌امیری افزود: ضروری است تا با شناسایی زمین های دارای شرایط لازم، اقدام به ایجاد سازه های مورد نیاز جهت احداث بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر زنجان کرد تا در روزهای پایانی سال، سهولت لازم برای خرید با قیمت مناسب برای مردم فراهم شود.

وی اظهار داشت: مطابق با آمار ارائه شده توسط وزیر جهاد کشاورزی، 25 میلیون قطعه مرغ و به همین تعداد تخم مرغ در مرغداری های سراسر کشور در راستای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی ، معدوم شد.

استاندار زنجان گفت: شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی موجب بروز برخی مشکلات در قیمت تخم مرغ در سطح کشور شده است که دولت با ارائه تمهیدات لازم، اقدام به تنظیم مناسب قیمت ها در سطح کشور کرده و تخم مرغ مورد نیاز مردم از کشورهای همسایه، وارد کشور شده است.

اسداله درویش ‌امیری  تصریح کرد: خوشبختانه اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان، انبار شده و در زمان مورد نیاز به بازار تزریق خواهد شد.

وی اظهار داشت: مصوبات ستاد تنظیم بازار استان به شهرستان ها ابلاغ شود و هماهنگی شهرستان های استان با مرکز استان در این راستا بسیار ضروری است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار