خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری:

انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز و نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۰۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری در خصوص اینکه چرا انقلاب ما انفجار نوربود اظهار داشت: انقلاب ما انفجار نور بود این جمله کوتاهی است که بارها و بارها همه ما شنیده ایم ولی شاید کمتر در معنی آن دقت کرده ایم.

 

 

وی گفت:کشور ما قبل از انقلاب اسلامی در چنگال استکبار بود و آنان هر طور که میخواستند با ملت و کشور ما رفتار می کردند به طوریکه اگر یک فرد خارجی به یک ایرانی توهین می کرد مقامات ایرانی حق برخورد با آن را نداشتند و آن فرد باید در کشور و با قانون خودش برخورد میشد.

 

حجت الاسلام تیشه کنی در ادامه گفت: در آن دوران صنعت کشور ما تعریفی نداشت و ما تمام کالاهای خود را از خارج دریافت می کردیم به طور کامل اقتصاد داخلی فلج شده بود و این زنگ خطری برای کشور و آینده آن به شمار می رفت . اگر بدون تعصب و بدون حب و بغض به وضعیت کشور در زمان طاغوت نگاهی انداخته باشیم به روشنی خواهیم دید که به طور کل وضعیت کشور ایران از نظر سیاسی ، وجه بین المللی ، فرهنگی ،اقتصادی و ... با یک بحران جدی رو به رو بود.

 

وی بیان داشت: با انقلاب اسلامی فصل جدیدی رو به روی کشور ایران و ملتش بود به گونه ای که امام راحل با قیام خود و انقلابی که تاسیس کرد نور را در داخل تاریکی ها تاباند و ظلمت و تاریکی را برای همیشه از پیش روی ملت ایران برداشت. انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) نه تنها در ایران نور به پا کرد بله سایر کشور های مظلوم و استکبار زده با تاسی از این انقلاب در مقابل سران استکبار برخواستند و این همان صادر کردن انقلاب به سایر کشورهاست که پیر کبیر انقلاب در مورد آن صحبت کردند.

 

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز و نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که در تایید چنین آرمانی می توان به تعدادی از احادیث که از جانب ائمه معصومین (ع) به ما رسیده و در کتابهای حدیث موجود می باشد، استناد نمود. در واقع، انقلاب اسلامی، با تبلیغ دینداری و مبانی ارزشی دین مبین اسلام، بر عنصر عدالت در جهان پر از ظلم و جور تاکید کرده و با ایفای نقش آگاهی بخشی و بیدار سازی ملل مستضعف جهان، بر دایره و قلمرو بندگان صالح خدا می افزاید. امروز وظیفه ما جوانان این است که ادامه دهنده مکتب امام راحل و شهدایی باشیم که برای این انقلاب از جان و مال خود گذشته اند که مبادا کاری کنیم که فردا شرمنده شهدا و امام شهدا شویم.

ارسال نظرات