به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول مراکز و شبکه های تلفن منطقه شمالغرب گفت: چهارمین کنفرانس بین المللی ممیزان و ارزیابان ، در 8 محور در حوزه سیستم های مدیریتی در آبان ماه سال جاری برگزار شد که علی امینی به عنوان تنها شرکت کننده از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مقاله ای در بخش ارائه شفاهی کنفرانس با موضوع چالش ها و راه کارهای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت های خدماتی ارائه و موفق به کسب گواهینامه شد.
امینی افزود: با توجه به اینکه مناطق خطوط لوله در سطح کشور و همچنین شرکت های وابسته به وزارت نفت و صنایع نفتی در سال های اخیر اهتمام به استقرار IMS داشته اند نیاز به راهنمای مناسبی برای شناسایی چالش ها و راهکارهای آشکار و پنهان شکست و موفقیت پیاده سازی این سیستم ها در صنعت نفت می باشد.
وی اظهارداشت: بدین منظور تجربیات 15 ساله خود را در قالب مقاله ای با موضوع چالش ها و راه کارهای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت های خدماتی، مورد مطالعه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب جمع آوری و به دبیر خانه چهارمین کنفراس بین المللی ممیزان و ارزیابی سیستم های مدیریتی با حضور داوران و ارزیابان داخلی و خارجی ارسال کردم که علاوه برکسب مجوز ارائه به صورت حضوری و شفاهی از داوران داخلی و خارجی در کارگاه های تخصصی ، مقاله مذکور موفق به کسب گواهینامه شدم.
مسئول مراکز و شبکه های تلفن منطقه شمالغرب تصریح کرد: هدف این تحقیق بررسی منابع اصلی و منابع محسوس ونا محسوس که به عنوان چالش های استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بیان شده است که می تواند به عنوان یک دارایی استراتژیک و پایه و اساس بالقوه برای استقرار مناسب IMS باشد که در قالب یک مدل مفهومی در شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب ، به منظور بهبود عملکرد عملیاتی و دست یابی به مزایای رقابتی مورد ارزیابی و سنجش قرارگرفته است .
امینی گفت: علاوه بر سنجش عوامل موثر بر روی اکثر سازمان ها یا شرکت ها در استقرار سیستم های مدیریتی، با توجه به ماهیت فرآیندی شرکت خطوط لوله به جهت گستردگی و پراکندگی جغرافیایی و ارتباط مستقیم با عوامل زیست محیطی ، بهداشت شغلی و کیفیت عملیات ، منابع تاثیر گذار بر استقرار این سیستم ها در چنین فرآیندهایی مورد تحقیق قرار گرفته که ارزش علمی این تحقیق بوده است .