مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد خبر داد

اعزام اولین گروه از دانشجویان جهادگر یزدی به منطقه زلزله‌زده کوهبنان

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد از اعزام اولین گروه از دانشجویان جهادگر عضو قرارگاه شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد به مناطق زلزله‌زده کوهبنان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، ظهر امروز جمعی از دانشجویان جهادگر قرارگاه شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد به‌منظور خدمت‌رسانی و شناسایی و پایش شهر زلزله‌زده کوهبنان کرمان، راهی این منطقه شدند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد در حاشیه این اعزام در گفتگوبا اشاره به شرایط زلزله‌زدگان منطقه کوهبنان، اظهار داشت: این زلزله که حدود یک ماه پیش رخ داد هرچند خسارت جانی نداشت، اما موجب تخریب شدن بسیاری از منازل و آسیب دیدن آن‌ها شد و با توجه به سردی شدید منطقه، مردم زلزله‌زده کوهبنان نیازمند توجه بیشتر هستند.

علی پور میرزایی با اشاره به اعزام اولین گروه از دانشجویان بسیجی یزد به این منطقه تصریح کرد: در آینده نیز گروه‌های جهادی پس از انجام هماهنگی‌های لازم، به‌منظور خدمت‌رسانی به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز گروه‌های جهادی دانشجویی در این منطقه مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند، یادآور شد: خدمت‌رسانی دانشجویان جهادگر به مردم زلزله‌زده کرمانشاه نیز ادامه داد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی برای کودکان مناطق زلزله‌زده و تهیه امکانات و لوازم لازم مردم این مناطق از طرح‌های در حال اجرا توسط دانشجویان بسیجی یزد است.

وی افزود: در آینده نزدیک نیز با توجه به تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته مناطق زلزله زدی کرمانشاه بین گروه‌های جهادی استان‌ها، جهادگران بسیج دانشجویی یزد نیز به‌منظور خدمت‌رسانی به کرمانشاه اعزام خواهند شد.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان به همکاری با قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده، جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مجموعه به نشانی q-hajammar.ir  مراجعه کنند

ارسال نظرات