مسئول خانه نخبگان سازمان علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی:

نباید در عرصه کارآفرینی به سمت مشاغل اشباع رفت

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه کارآفرینی روحیه جهادی می‌خواهد، گفت: نباید در عرصه کارآفرینی به سمت مشاغل اشباع رفت.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۲۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  علیرضا جامی در اولین دوره شهید محمد طحان، کارگاه توانمندسازی پایگاه‌های علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی در مشهد در خصوص کارآفرینی گفت: در کارآفرینی مدل‌های موفقی در دنیا داریم و باید برای توسعه کشور فکر اساسی کنیم که مدل آن طبق فرموده رهبر انقلاب مردمی است که باید شروع به کارآفرینی کنند.

وی بابیان این‌که امروز ما در جنگ اقتصادی قرار داریم خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش زیادی از نیرو‌های ارزشی در زمینه اقتصادی کاری انجام نمی‌دهند.

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی، پژوهشی وفناوری خراسان رضوی ادامه داد: ما باید سیره کارآفرینی اهل بیت (ع) به نسل امروز معرفی و منتقل کنیم، باید نسلی تربیت کنیم که کارآفرین و ریسک‌پذیر باشد.

جامی بیان کرد: کارآفرینی هیچ قانونی ندارد و این عرصه روحیه جهادی و مجاهد فی‌سبیل الله می‌خواهد.

وی متذکرشد: نباید در عرصه کارآفرینی به سمت مشاغل اشباع رفت، بلکه با تیم سازی و نترسیدن از شکست‌ها و با عزم و اراده در این عرصه فعالیت کنیم، ایران اسلامی سرمایه و افراد شجاع و با اراده دارد که باید از این دو مهم برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها