مدیرکل کمیته امداد کردستان از افتتاح ۴۳ واحد مسکن روستایی و ۳۵ واحد مسکن شهری محرومان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۳۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاددهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام اقشار مختلف جامعه حضور فعالی داشته‌اند و مردم همواره پشتیبان نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نقش محرومان و مستضعفان در کنار سایر اقشار جامعه در ظهور انقلاب برجسته بوده است، افزود: در این راستا در جشن‌های انقلاب نیز حضور این قشر از جامعه باید نمود عینی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و پیروز میدان بوده‌اند، عنوان کرد: برگزاری ۱۱ دوره آموزش خانواده و ۲۴ جلسه آموزش کارکنان، توزیع ۵۴۰۰ بسته غذایی بنام شهدای کردستان بین مددجویان، برگزاری یک دوره اردوی زیارتی برای ۴۰۰ نفر از مدد جویان مشهد مقدس، برگزاری ۱۰ جشن انقلاب از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در این ایام است.

شیخی‌زاده در ادامه به اهداف کمیته تشکل‌های مردمی ستاددهه فجر اشاره و اعلام کرد: تبیین دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد آینده روشن برای نظام و انقلاب، مقایسه کارکردی و عملکردی گذشته با حال و ارتقای امید و نشاط نسبت به آینده، بهره گیری از توانمندی و استطاعت سازمان‌های مردم نهاد و فراهم کردن زمینه استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در برنامه‌های انقلاب از اهداف این کمیته است.

 وی یادآور شد: پرداخت هزینه‌های خدمات درمانی مددجویان مناطق محروم، تحویل سبد غذایی برای هزار و ۸۰۰ کودک زیر پنج سال، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرانی مددجویان و جشنواره قرآنی ویژه کارکنان افتتاح ۷۸ مسکن محرومان، برگزاری همایش دستاورد‌های انقلاب و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول این ایام است.


وی بیان کرد: علیرغم فشار‌های اقتصادی، جنگ، تهاجمات فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و نظامی، انقلاب اسلامی هنوز سرپا و مستحکم ایستاده و مقاومت می‌کند. یکی از دلایل اصلی این ایستادگی خود مردم هستند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات