وزیر اسبق اطلاعات:

عده‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند

وزیر اسبق اطلاعات گفت: در دوران اصلاحات، عده‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و الان هم هنوز دلبسته آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۴۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید "امیرحسین ندیری" فرمانده اطلاعات لشکر17 علی‌بن ابیطالب(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساوه به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از اغتشاشات اخیر ناکارآمد نشان دادن دین در مدیریت جامعه است، بنابراین مسئولان باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و در افزایش بصیرت آحاد جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تلاش کنند.

وی افزود: از 1.5 سال پیش بر پایه اطلاعات دریافتی و تحلیل در سخنرانی‌ها از طراحی یک فتنه در زمستان هشدار دادم.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: استکبار دست از دشمنی و توطئه علیه ایران اسلامی در هیچ زمانی برنداشته به گونه‌ای که تا امروز به انواع توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی متوسل شده است چراکه می‌دانند الگوسازی انقلاب اسلامی هستی‌شان را به خطر می‌اندازد.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران گفت: هدف از سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران را نجات جاسوسان دستگیر شده نبود، در حقیقت هدف از این سفر حمایت از جاسوسانی بود که هنوز شناسایی نشده‌اند.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص زنده بودن شهدا گفت: شهدا تا ابد در زندگی و جامعه ما نقش دارند و امروز هم جامعه را مدیریت می‌کنند، امام حسین(ع) بعد از قرن‌ها هنوز جامعه را مدیریت می کند و ۲۵ میلیون نفر را در روز اربعین به کربلا می کشاند.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: این جمعیت میلیونی در راستای برنامه امام حسین(ع) گام برمی‌دارند تا موقع ظهور امام زمان(عج) وقتی ایشان خود را به عنوان فرزند مقتول تشنه لب معرفی می کند، همه مردم جهان ایشان را بشناسند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به نزدیکی سقوط دولت و قدرت آمریکا بیان کرد: بیش از ۱۴ میلیون مقاله درباره نابودی سلطه آمریکا توسط کارشناسان جهانی نوشته شده است که بیشترشان، جمهوری اسلامی را عامل سقوط آمریکا می دانند.

وی افزود: امروز کتاب های مربوط به امام حسین(ع) در اروپا و آمریکا با تیراژ بالا منتشر می‌شود زیرا اندیشمندان جهان می‌خواهند، بدانند بزرگترین تجمع انسانی زمین برای چه به وجود می آید.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: عربستان 40 میلیارد دلار از کمک 80 میلیاردی کشورها به صدام برای براندازی نظام مقدس اسلامی پرداخت کرد ولی مجبور شد بعدها برای ساقط کردن صدام به آمریکا پول بدهد البته امروز حکومت عراق در راستای تعالی اسلام حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام مصلحی ادامه داد: حوادث اخیر نشان داد که جریان نفوذ در کشور جدی است و مسئولان باید مراقب باشند، هر چند در دوران اصلاحات عده‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و البته هنوز هم دلبسته آمریکا هستند.

وی خاطرنشان کرد: آقای «منتظری» با سابقه مبارزه علیه رژیم ستم شاهی توسط یک نفوذی از مسیر انقلاب منحرف شد و در مقابل امام راحل قرار گرفت و اعضای نفوذی و آموزش دیده این فرد نفوذی حتی در مذاکرات هسته‌ای و توافقنامه برجام به دولت آمریکا خط می‌دادند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات