بودجه سال 1397 شهرداری زنجان در مهلت قانونی و در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان تقدیم این شورا شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۵۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امیدواریم بودجه ارسالی برای بررسی و تایید بتواند عاملی برای تسریع پروژه‌های عمرانی باشد.

احمد نصیری با بیان اینکه شهروندان از کاغذ بازی های اداری خسته شده اند افزود: در کنار اصلاح بودجه ، اصلاح ساختاری و اداری ضروری می باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری باید توجه ویژه‌ای برای درآمدهای پایدار داشته باشد، اظهار داشت: با فرض اینکه در بحث بودجه خوب پیش برویم، اما بازهم بودجه نسبت به جمعیت کم است و نباید بودجه کمتر از 430 میلیارد تومان کمتر باشد و باید دوستان توجه بیشتری کرده و درآمد پایدار را بیشتر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نصیری با اشاره به اینکه امروز دست شهرداری در جیب مردم است، گفت: امید است، با تغییرات رخ داده تلاش شود فشار نسبت به مردم کمتر شده و پروژه‌های عمرانی به موقع آغاز و تمام شود.

شهردار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری در مهلت قانونی و فرجه تعیین شده بودجه شهرداری را تقدیم شورا می‌کند، گفت: البته این بودجه با تلاش مجدانه همکاران در مجموعه شهرداری، مشاوران، معاونان و با یک تفاوت مهم از طریق کسب نظرات مردم جمع‌آوری شده و نظر مردم نیز در این بخش اعمال شده و پیوست این نظرسنجی‌ها که از طریق سامانه و پیامک بوده است، اخذ شده است.

مسیح اله معصومی به سرانه هر شهروند زنجانی در بودجه سال آینده نیز اشاره کرد و گفت:  593 هزار تومان سرانه هر زنجانی بود و سال آینده سرانه هر زنجانی به 697 هزار تومان خواهد رسید.

وی به اهم پروژه‌های شهرداری در سال آینده نیز اشاره کرد و یادآورشد: احداث تقاطع غیرهم سطح، تکمیل پارک بانوان غرب، احداث نخستین پیاده راه در سبزه میدان تا میدان انقلاب، بازگشایی چند محور از حمله خیابان هفت تیر، امتداد زینبیه غربی تا فرودگاه، تکمیل پارکینک طبقاتی سعدی از جمله این طرح‌ها برای سال آینده خواهد بود.

ارسال نظرات