حوادث اخیر استعدادی ناشی از وجود فقر، گرانی، بیکاری، فساد اداری و مالی و مسائلی چون فساد، ناتوانی مسئولین در مدیریت و بی انضباطی است که عده ای سوار بر آن با مدیریتهای خود در قالب آشوب آن را در وقایع اخیر به حرکت در آوردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۶۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت سپاه کربلا با عنوان مطلب یاد شده گفت: این وقایع ناشی از جمع شدن 2، 3 ، 4  و چند ساله مردم از فشار های اقتصادی توام با رشد همزمان فساد، مسائل ناهنجاریهای اجتماعی و تبعیض ها و ... در جامعه و جمع نخبه گان و مدیران به وجود آمده و تبدیل به آشوب شد.

سردار رضایی با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: بستر آماده ایکه عده ای جرقه آنرا روشن کردند و شعله ای پدید آوردند در حالی واقع گردید که ترامپ بلافاصله واکنش نشان داد که موید برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد آشوب بوده و در این باره چندین سخنرانی داشته و مطالبی هم به توئیت گذاشت و در آن از وضعیت مردم ایران ابراز نگرانی کرد!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر بسیجیان  و انقلابیون وارد میدان نشوند دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم و ضد اسلامی سوار بر موج  می شوند، اما به خواست خدا، در این ماجرا هم مردم در میدان آمده  و تو دهنی بزرگی بر امریکایی زدند که رئیس جمهور آمریکا مدعی شده بود ملت ما خواهان ارتباط با آمریکا هستند.

وی افزود: شما بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و شهادت باید در مساجد، مدرسه و دانشگاه و یا در بستر راهیان نوری که 40 ، 50 هزار راهیان نور از سرزمین های نور دیدار می کنند، تاریخ انقلاب اسلامی  را با دانش لازم برای مردم ، دانش آموزان و دانشجویان بصورت دقیق، مستند و متقن باز گو کنید.

 سردار رضایی با طرح دو پیشنهاد خطاب به پیشکسوتان سپاه کربلا گفت: پیشنهاد اول من این است _که با توجه به اعتماد مردم به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره مدافع مردم بوده،_ با مردم ارتباط حقیقی برقرار نموده تا مردم در پی مطالبات خود، پاسخ حقیقی را از زبان شما بیابند.

  این مقام مسئول یادآور شد: مسئله و پیشنهاد دوم  خط دهی درست و حقیقی  به مردم وظیفه شما در قبال این نظام است که فوق العاده حیاتی و مهم است تا مردم  واقعیت مشکلات جامعه را بدانند  و از تردید اینکه  مشکلات بواسطه مدیریت بد مسئولان است، یا خدای ناکرده نظام و یا  مشکلات آمریکاست یا عدم ارتباط با آمریکاست، بیرون بیایند.

وی افزود: مردم باید بدانند آمریکائیها در فشار های اقتصادی بالاترین نقش را از گذشته (قبل از انقلاب و بعد از آن) داشتند، به گونه ای که گرچه به شاه اعتماد داشتند اما هرگز از ملت می ترسیدند و اعتماد نمی کردند و حاضر نمی شدند مردم و دانشمندان ما از فناوریهای علمی چیزی متوجه شوند  و یا به خودکفایی اقتصادی برسیم، لذا این موضوع باید از طریق شما روشنگری شود.

 سردار رضایی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه وقتی خلائی در جامعه مشاهده شد و مسئولان برای حل آن کاری نم کنند همه وظیفه دارند آتش به اختیار عمل کنند، اظهار داشت: در امور پاسداری از این انقلاب، برای کسی کارت دعوتی فرستاده نشد و نخواهد شد، لذا همه مومنان و دلسوختگان وظیفه دارند تا آتش به اختیار بوده و ندای امام  خامنه ای لبیک گویند.

 این مسئول در تشخیص مصلحت گفت: اگر در زمان امام (ره) مردم در بن بست جنگ ، اشغالگری منافین و خودفروختگان حوادث را جمع و حل کردند،  امروز سپاه و بسیج آزادانه تر  می توانند مشکلات را  با فناوری خود حل نمایند و تجربه نشان دادکه  شما بسیجیان و پیشکسوتان بخوبی از پس آن بر می آئید.

 وی فناوری بسیج و سپاه را مردم انقلابی و اسلامی  دانست و ادامه داد:  شما بزرگترین سرمایه نظام همین مردم دلسوخته و همیشه در صحنه ای هستند که علی رغم فشار های متعدد سیاسی، اقتصادی، معیشتی  حتی برای مطالبات حقه خود  با حضور در میادین حرکات آشوبگران را نفی کرده و نشان دادند که پای این  نظام ، ولایت و جمهوریت اسلامی ایستاده اند و خواهند ماند.

 رضایی مردمی بودن و با مردم ماندن را از راههای بقاء انقلاب و نظام اسلامی دانست که بسیج و سپاه در طول تاریخ انقلاب آنرا ثابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها