برگزاری مجمع استانی در بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی

بیست و یکمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی در سالن کنفرانس اداره مرکزی بانک به ریاست مدیرعامل بانک قوامین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۷۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک؛ در این مجمع که با حضور جانشین مدیریت شعب استان خراسان رضوی و 3 نفر از مدیران این استان برگزار شد ابتدا جانشین مدیریت شعب استان گزارشی از وضعیت و موقعیت استان خود ارائه و به بیان عملکرد همکاران خود در زمینه های مختلف پرداخت. سپس گزارش معاونت نظارتی از نظارت ستادی استان قرائت و آیتم های مختلف عملکردی مدیریت شعب مورد بررسی، ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بنابراین گزارش بخش بعدی این مجمع استانی قرائت گزارش مجمع بود که توسط اداره ی حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک قرائت و مدیران استان خراسان رضوی به دفاع از عملکرد خود پرداختند و نقاط قوت و ضعف استان مورد بررسی قرار گرفته و رهنمودهای لازم و راهکارهای مورد نیاز ارائه گردید.
این گزارش می افزاید دکتر غلامحسن تقی نتاج در پایان این مجمع ضمن تقدیر از عملکرد استان خراسان رضوی، تشکر خود را از زحمات همکاران در استان تا رده ی شعب اعلام و دستورات لازم را در خصوص رفع نیازها و حل مشکلات مطروحه صادر کردند.
دکتر تقی نتاج با اشاره به حضور پربرکت حضرت ثامن الحجج (ع) در استان خراسان رضوی برای همکاران بانک و تمامی زحمت کشان آرزوی تندرستی و موفقیت کردند.      
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار