به برکت خون شهدا بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۰۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری در جمع رزمندگان شهرستان اردل ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از رزمندگان عملیات های کربلای چهار و پنج دوران هشت سال دفاع مقدس را زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری و فروتنی همراه با شجاعت و رشادت دانست با بیان اینکه روحیه شکر گزاری نعمت‌های خداوند از جمله نعمت ولایت  باید در جامعه ترویج داده شود اظهار کرد: ولایت نعمتی بزرگ برای انقلاب اسلامی است که این انقلاب و نظام را با رهنمود‌های درست و به موقع از تهاجم دشمن به دور نگه داشته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: انقلاب به خاطر نظام، رهبر و مردم ولایی است که چهل ساله شده است و در تمامی برهه از زمان در مقابل دشمن به پیروزی رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید مردم در کنار ولایت باشند و تا زمانی که در خط ولایت فقیه حرکت کنیم دشمن به اهداف شومش دست نخواهد یافت.

 فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان عنوان داشت: مردم ما مردمی ولایی هستند که در تمام برهه ها چه در جنگ ها و چه در اغتشاشات داخلی و چه در جنگ هشت ساله کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند .

سردار اکبری تاکید کرد: امروز دشمنان ما بیکار نخواهند نشست و به بهانه‌های مختلف تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرند.

وی افزود:  امروز مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار