فرمانده جدید سپاه عاشورا در آیین معارفه خود گفت: ادبیات و گفتمان شهید باکری در میان لشگریان عاشورا وجود دارد چون غنای فرهنگی این سرزمین عجین شده با لشگر عاشوراست و بنده حقیر احساس می کنم اگر دعای شما نباشد در این اقیانوس لشگریان عاشورا کاری از دستم ساخته نباشد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم  اظهار کرد:  در ۳۰ مهرماه توفیق حضور در دیدار مقام معظم رهبری را داشتیم که کلام مقام معظم رهبری از مهدی باکری رسالتی را بر ما حادث کرد که احساس کردیم لشگریان عاشورا همیشه کلامشان در جامعه جاری است.

وی ادامه داد: شهید باکری تاکید اکید داشت که پیام شهدا را با خودتان ببرید و پیام رزمندگان را با خودتان به همراه داشته باشید و به زیارت خانواده شهدا بروید و اگر اینگونه باشد جبهه‌ها پر از جوانان انقلابی خواهد بود.

خرم ابراز کرد: گفتمان مهدی باکری همان پیوند در دهه ۶۰ بود که توانست چهار استان را به همان پیوند به یکدیگر وصل کند و البته در حال حاضر همان ادبیات در لشگر عاشورا وجود دارد زیرا غنای فرهنگی این سرزمین و تمدن عجین با تاریخ لشگریان شده است.

وی تصریح کرد:  بنده احساس می‌کنم که سرباز کوچک و بنده حقیری بوده که همیشه نیاز به دعای شما و حمایت علما و بسیجیان و مردم  دارم.

خرم خاطرنشان کرد: سردار کریمیان شخصیتی است که در این لشگر و عظمت‌ها تقویت یافته و قطعا نمی‌توانم همانند این سردار ایفای نقش کنم ولی امید دارم با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار و کمک همه مردم موفق باشم و خجل نشوم.

وی افزود: امیدوارم با کمک مردم استان دز مسیر تعیین شده خجل نباشم و پایان خدمتم به شهادت ختم بشود.

در این آیین سردار غلام عسگر کریمیان تودیع و با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار عابدین خرم فرمانده سابق سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

ارسال نظرات