خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه همسران و فرزندان زندانیان همدان

مدیر کل زندان‌های همدان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۱۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه همسران و فرزندان زندانیان همدانحسن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان با موضوع پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و براساس طرح تقسیم کار ملی و تفاهم نامه وزارت کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور با سازمان زندان ها  به منظور پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی ،سازمان زندان های کشور طرح آگاه سازی و مهارت افزایی زندانیان  همسران و فرزندان را در دستور کار سالیانه خود قرار داده است.

مدیرکل زندان‌های همدان اظهار کرد: بیش از 30 کارگاه برای همسران و فرزندان زندانیان در شهرستان‌های استان برگزار شده که در این کارگاه‌ها یک هزار و 916 نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: کارگاه‌ها با عناوین پیشگیری از اعتیاد، طلاق، آسیب‌های اجتماعی آسیب‌های فضای مجازی، مهارت افزایی اخلاقی و اجتماعی برگزار شده است.

محمدیاری با بیان اینکه در این کارگاه‌های آموزشی فعالیت خدمات مشاوره گروهی، فردی نیز صورت گرفته است، گفت: یک هزار و 500 بسته آموزشی شامل بروشورهای مختلف آموزشی، CDهای آموزشی، کتابچه‌های آموزشی، بسته های حمایتی و همچنین هدایای نقدی در بین شرکت کنندگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار