رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پل‌دختر از تکمیل پروژه کتابخانه شماره 2 این شهرستان در صورت تخصیص کامل اعتبار تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۳۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غلامرضا محمودی امروز در جلسه انجمن کتابخانه عمومی علامه جزایری پل‌دختر و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: با توجه به تصویب بودجه بیش از سه میلیارد ریالی از محل درآمد نفت و گاز در کمیته برنامه‌ریزی بودجه شهرستان، امید است با به پیمان رفتن مجدد این پروژه و تخصیص 26 درصدی این اعتبار بتوان آن را تکمیل کرد.

وی افزود: پروژه کتابخانه شماره 2 پل‌دختر یکی از مطالبات اصلی و به‌حق مردم است که در صورت تخصیص کامل اعتبار آن، در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و دبیر انجمن کتابخانه عمومی شهرستان پل‌دختر به اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ مطالعه مفید در جامعه و تأثیر آن در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین وظایف کتابخانه‌های عمومی است.

وی بابیان این‌که کتاب‌خوانی و میزان گرایش افراد به مطالعه از شاخص‌های رشد و توسعه هر جامعه است، افزود: برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی لازم است زمینه احساس نیاز به مطالعه در جامعه ایجاد شود که این امر اهمیت زیادی دارد.

محمودی خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه آموزش‌وپرورش در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان به امر مطالعه و کتاب‌خوانی از طریق برگزاری کارگاه‌های مطالعه مفید شد.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات