خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امروز دشمن با حربه‌های مختلف پا به میدان گذاشته است

امام جمعه نهاوند گفت: امروز دشمن با حربه‌های مختلف پا به میدان گذاشته و حتی از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی قصد نابودی مردم و به ویژه جوانان را دارد و این مردم هستند که باید مثل همیشه بیدار باشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۴۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

امروز دشمن با حربه‌های مختلف پا به میدان گذاشته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در مراسم یادواره شهدای روحانی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای روحانی بیان داشت: دشمن با فتنه‌های مختلف اقدام با سرکوبی این نظام و انقلاب کرد اما با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری و بیداری مردم شهیدپرور ایران اسلامی فتنه‌ها سرکوب شد.

وی گفت: 17هزار شهید در زمان انقلاب دادیم و در جنگ تحمیلی 200هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که فتنه‌ها از طرف دشمن از ما دور شد.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: انتخابات آینده در راه است مراقب فتنه های دشمن باشیم، باید همیشه آماده باشیم.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: شهادت در این انقلاب نصیب هر کس شود عاقبت بخیر خواهد بود.

شفایی گفت: امروز دشمن با حربه های مختلف پا به میدان گذاشته و حتی از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی قصد نابودی مردم و به ویژه جوانان را دارد و این مردم هستند که باید مثل همیشه بیدار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار