مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۳ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناطق محروم و نیمه برخوردار "تیکه ضرون، کول بادام ورودبار" کوهدشت اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۴۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴


عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان، گفت: امروز بیست و هفتم دیماه ۹۶ با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی کوهدشت وشبکه بهداشت کوهدشت سه تیم پزشکی طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و نیمه برخوردار "تیکه ضرون، کول بادام ورودبار" از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شدند. ‎



وی افزود: این تیم‌های پزشکی که شامل پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت، روانشناسی وتغذیه همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، تیم‌ها را به مدت ۱ روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این مناطق همراهی کردند.



مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات بهداشتی و آموزشی به صورت رایگان به اهالی مناطق بوده است.



ملک آرا، خاطر نشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت می‌کردند.



مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر، تغذیه و همچنین راه‌های پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه انجام گرفت.



وی افزود: مراجعین که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته به طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.



انتهای پیام/
ارسال نظرات