در دهه اول فاطمیه برنامه‌های متنوع فرهنگی در اماکن متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۶۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در دههبرگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه اول فاطمیه اول فاطمیه ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله یاس نبوی در امام زاده‌های استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام جنتی افزود: در دهه دوم فاطمیه مراسم پیاده روی از ساعت ۷ از امام زاده عبدالله (ع) تا امام زاده مختار (ع) در یاسوج برگزار می‌شود که در مسیر ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برگزار می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان نیز گفت: هیات امنای امام زادگان و اوقاف و امور خیریه استان باید برای برگزاری این پیاده روی بزرگ اسمی متفاوت‌تر از پیاده روی انتخاب کنند تا مفهوم ایام فاطمیه را برای مردم روشن کند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه در مسیر پیاده روی باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار شود افزود: در این همایش بزرگ باید از مداحان برجسته کشوری دعوت شود تا مرثیه‌های پر محتوا را بیان کنند همچنین در موکب‌های بین راه علاوه بر توزیع مواد غذایی اقلام فرهنگی نیز توزیع شود. برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه اول فاطمیه
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان برای این پیاده روی تلاش کنند گفت: هیات امنا‌ی بقاع امام زاده‌ها باید خود بدون کمک خواستن از اوقاف برنامه‌های فرهنگی را برای مردم تدارک ببینند.
نماینده، ولی فقیه در استان افزود: هیات امنا خادمان موثر و برنامه ریز بقاع متبرکه هستند که باید با هدف بالابردن فرهنگ دینی و معرفتی در جامعه ویژه برنامه‌هایی را در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگر ایام تدارک ببیند.
ارسال نظرات