خبرهای داغ:
در اين جشنواره از 38 سرباز نمونه یگان های مختلف استان در ۹ محور دفاع، امنیت، ایثارگری، خلاقیت، وظیفه شناسی، دینداری و بصیرت، فرهنگی و هنری، ورزش و مسئولیت پذیری و خانواده تجليل شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۷۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در اين جشنواره از 38 سرباز نمونه یگان های مختلف استان در ۹ محور دفاع، امنیت، ایثارگری، خلاقیت، وظیفه شناسی، دینداری و بصیرت، فرهنگی و هنری، ورزش و مسئولیت پذیری و خانواده تجليل شد.

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی و رئیس ستاد برگزاری این جشنواره گفت: تکریم و تجلیل، معرفی الگوهای موفق برتر به جامعه سربازان نیروهای مسلح، فرهنگ سازی با تاکید بر آموزه های اسلامی و انقلابی و ایجاد روحیه نشاط و هویت بخشی به سربازان، از اهداف این جشنواره است.

 در این همایش، از کادر نمونه مرتبط با سرباز، خانواده شهدای سرباز، جانباز 70درصد سرباز و خانواده سرباز متوفی نیز تجلیل  شد. اردیبهشت ماه سال آینده، از هر یگان استان، یک نفر به مرحله کشوری این جشنواره اعزام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم از سرباز به عنوان نماد وطن دوستی و ایمان یاد کرد.

سردار مازندرانی معاون هماهنگ کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) هم گفت:  امروز با هجمه های نرم افزاری دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی، سربازان ما رسالت خطیرتری دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها